Lördag

Dålig uppdatering men har inte orkat skriva..
Varit hos pojkvännen sen i torsdags o igår frågade dom om jag ville stanna kvar för dom skulle ha middag, så visst varför inte? :)

Kom hem idag, lagom till att brorsan skulle ha halloweeen feeest .. Alla åker fel som vanligt haha, stadsfolk :$
Nejrå, jag ska inte säga nåt.
Den här gången fick han iaf inte ha fest i mitt hus, NEVER AGAIN. O tur de för när jag kom upp andra gången till andra huset var det serpentinspray överallt!!
Mina föräldrar blev riktigt lyckliga när jag upplyste dom att det lämnar fettfläckar ;)

Tror jag börjar bli sjuk, haft ont i huvudet hela veckan o jag hoppas verkligen inte de e influensan! O jag som ska skriva uppsats imorn, gud, får börja gå på Ibumetin redan nu ,,

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback