Idag, torsdag!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, har haft grymt mycket i skolan just nu så har fått ta det före :)

Igår blev det Uppsala men mamsen faktiskt:) Vi skulle köpa vinterjacka men tror ni jag kom hem med nån eller? nej haha, men jag vet iaf vilken jag vill ha nu, eftersom jag antagligen aaldrig kommer få tag på den jag egentligen vill ha ;)
Jag har bestämt mig för en Boomerang nu :)
Men jag köpte iaf en jäättemysig halsduk och mössa, lite annat på H&M och nya knästrumpor:)
I jakten på en viss annan jacka åkte vi till Gränby centrum,inte visste vi att det var invigning för deras utbyggnad haha ! Så de var hur kul som helst, gratis champagne typ :D
Hur som helst, bestämde mig för att jackan vi hitta inte var så snygg, så får se om det blir en Boomerang sen eller vad som händer ^^

I morse var jag så grymt trött så jag trodde det var onsdag, började småbråka me sandra i skolan om vad vi skulle ha för lektion innan jag insåg att det faktiskt var torsdag hah,, typiskt mig.. ? Då hade jag trott att det var onsdag sen jag vaknade. x)
Idag gick jag hem efter lunch igen, kom hem oh sov nån timme.. sen vaknar jag av att Patrik kommer :) Den sötingen:)
Vi pluggade lite tsm och käka o så, sen såg vi filmen Over her dead body med bl.a Eva Longoria, den e hur kul som helst ;)

Aja, nu måste jag träna lite mer på SOn :) Prov imorgon.. Och blir förhörd snart så de e bah o fortsätta plugga.
Ett glas O'boy sen e man redo hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback