European Music Awards



Yeah nu sitter jag och kollar på European Music Awards på MTV :) Längtat hela veckan på det här :)
Katy Perry är värden den här gången och jag vene om man ska kalla det succes men nåt har hon lyckats med iaf, nyss satt hon fast i ett stort äpple?
Hur som helst kan jag inte sluta förundras över hur konstiga kläder alla propsar på att ha :S Vad e de för fel på alla fina kläder dom brukar ha i vanliga fall?
Nu är vi väl vana med att se Madonnas konstiga klädval och att se henne hoppa runt i nån lila body är ju kanske lite sent nu men men .. om hon kör på de så :)
Men när man sen ser en trekantig klänning? Och som om det inte var droppen vad fan var det Beyoncé hade på sig?? Nåt robotliknande som mest liknar en klänning gjord på ett kassaskåp eller nåt:S Nu får dom väl skärpa sig?
Kan inte tro att någon hörde ett ord att den underbara låten If I were a boy om dom inte höll för ögonen ..
Nu ska jag nog äntligen gå och göra mig i ordning innan lite gääster kommer hit :) Troor ni man behöver sminka sig? :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback