Dreaming of a white christmas

Jag har fått en så himla stark julkänsla som bara svingar med en in i den härliga julandan som nog alla känns vid!
Snart är den här :) Idag snöade det äntligen, kanske det verklgien blir en vit jul i år! Det skulle göra mig så lycklig..
Iaf förbättra min jul lite i år, hur som helst ska jag göra den till det bästa jag kan och fortsätta drömma om den perfekt julaftonen som jag kommer fira med min perfekta familj, de e som en liten film man spelar upp i huvudet varje år före jul hur man kommer ha det sen ..
Jag och mina barn och min man, sitter i våran perfekta lägenhet/hus och allt är perfekt julprytt, varm choklad och glögg, ja ALLT, ni vet själva :)
Julen är bara så perfekt:) Så fylld av glädje.. Iaf betyder julen det för mig, tyvärr blir den sällan som jag tänkt mig.
Hur är eran speciella jul?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback