Christmas here I come

Det är 18 november idag för alla som inte vet, haha juste min minsta lillebror fyller år snart också :) Den 22a :)
Jo men det jag menar är, huuur lång tid kan det seriösst ta innan det slår om till 1 december? Not long huh?
Eller , för jo, nog fan känns det som att det kommer dröja en evighet innan jag kan börja julpynta i mitt lilla hus ;)
Jag ska skrubba det från topp till tå så varje liten yta glänser o sen ska jag fram med glittret och ljusen ! Jäklar vad det ska bli fint, och Patrik ska nog hjälpa mig också :)
Min lilla söta julgran som jag överpyntar såklart :) Och stjärnor, även betlehem om jag kan hitta de .. hm.
Men fiiinan ska de bli iaf och jag LÄNGTAR som ett litet barn längtar till julafton! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback