Avundsjuka just nu

Varför kan inte jag få sitta med en kopp varm choklad med grädde framför tvn och lata mig för en gångs skull?
Eller svulla i mig choklad och godistomtar som e så gott den här tiden på året och bara TA DET LUGNT?
Nej, här måste man sitta och plugga hela (jävla, förlåt) tiden! När man har varit sjuk så här länge finns det ju ingen chaans att jag kommer komma ikapp i skolan känns det som.. Och jag som inte får trötta ut mig och så för att jag itne e frisk än?
Bullshit.. E tvungen att gå i skolan hela dagen imorgon. Det känns ju underbart när man redan nu på kvällen känner att det gör lite ont vid levern och det som jag måste passa mig för.
LOVELYYY,,, ! Dessutom har jag åkt på en förkylning nu när jag inte har nåt immunförsvar för fem öre.
Men man kan bara hoppas på bättre tider, right?
Nyår, kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback