28 november, FREDAG

Var tvungen att vara i skolan hela dagen idag. :/ Tack vare typ min so lärare.. Men iaf, Patrik kom till min skola så det var iaf värt det.
Idag fick jag veta att Linn och Keski va tsm, wtf liksom? Men aja, lyckliga ever and after..Kul för dom, hoppas det går bättre än deras vänskap (Y)


Ja och Patrik har kollat på step brothers nu, en film som helst enkelt spårar från början till slut..Men se den om ni tycker om typ 40åriga gubbar som leker småbarn eller nåt :O

AC
skrev också och sa att hon kollat in min blog som hon itne visttte jag hade.. HAHA ;D Hon hade gjort  mitt mentaltest som jag la in för länge sen och tyckte det var konstigt att jag bara fått 18 år :O Gör det ni också och skriv vad ni får för svar:D

Men imorn blir det globen iaaafff :D Rolliiiigt ^^ Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback