Oops..

Nu har allt vänts upp och ner.. verkligen ^o)
Asså jag vet inte alls hur jag ska säga allt men kan ju tare kortfattat.
Just nu vet jag inte alls hur det är med K' , vad som e anledningen får fortsätta vara hemligt men han skrev ett ganska bra gb sen och jag tror jag kommer förlåta honom.. men tills vidare vet jag itne..
T' kan ju just nu bara ta sig i röven och dö . .. -.- seriöst, jag bryr mig inte.
Som tur är har jag fortf mina absolut bästa vänner vid min sida, Jesper och Linn <3 ni är världsbäst.
De va dom raderna..

Så nu ska vi se vad som händer, bah tänkt börja om på nytt typ, e ju sommar snart så man slipper allt och alla man inte vill träffa.. ajaaao , imorgon ska jag me linn till norrtälje och kolla på ett par brallor och lite annat :)
de blir kul :)
och sen på torsdag kanske det blir stan men man vet ju aldrig hur de blir med mina planeringar.. ^^
i helgen kanske michaelan kommer (: hoppas det.. de va liksom längesen det var hon ocg jag. men om hon släpar med sig O' tror jag att jag står över faktiskt..

Fint, jävligt skönt att få släppa ur sig det här och ba säga vad man tycker. De e ju faktiskt min blogg.. och inte din .

Så fuck off nu partypinglor, vi ses ;)  kyss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback