14 maaj (:

Haha nu har jag inte skrivit på ett tag känns det som.. (:
Idag har varit fan en av dom  värsta dagarna i 2008 -.-
Kadde som sov här igår och vi va uppe ganska sent , så idag var jag huuuur trött som helst.!
Sen , första lektionen prov.. -.- (jippi)
M.m och sen skulle jag till tandläkaren , ush , nu hatar jag dom också xD
Och bara för de missade jag bussen med typ en minut!?
Så mamsen fick komma och hämta mig och nu ska jag egentligen ut och städa i mitt hus men vem pallar de?
Skönare att sitta här (Y) ^^
Men ah , assså idag så satt typ jag ocg Linn och snacka lite och så började vi tjafsa lite liksom som man kan göra på skoj, så jag ba : Linn duu har inga ögon.. (;
Och hon ba: Joo de har jag visst de xD
så ba fortsatte vi bråka om hennes ÖGON? Hahah, linn gumman då.
CPDAG.
:)

Men hare bra alla nu ! (Y)

Kommentarer
Postat av: kadde :)

men vi hade ju kul iaf :)
hoppas jag (a)

2008-05-15 @ 11:36:42
Postat av: Annie

haha ja de hade vi (: älsk§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback