Hihi buwss ^^

Haha torsdagen blev lyckad :D
Jag klev upp tidigt sen åkte jag in till Norrtälje. Va där i nån timme innan jag åkte tillbaka till rimbo och hem till Caroline :)
Där fixade jag mig lite mer och sen åkte vi till sthlm (:
Jag lovar vi gick runt öööverallt! Vi var i Gallerian, Gamla Stan, Drottningatan , Hötorget.. ja vet inte allt haha :D
Vi letade efter nånstans där caroline kunde pierca sig men de var för dyrt så vi gick vidare.. och sen hitta jag en jättesnygg tröja! men jag köpte den inte .. :/ ifall jag skulle hitta nåt annat bättre, vilket jag inte gjorde X) så typiskt mig..
Sen skulle vi leta efter en pizzeria men vi hittade ingen xD de e ganska sjukt. Liksom , hur många finns det inte i sthlm? ^o)
De fick bli Taco Bar ist^^
Efter det gick vi till Pub och sen till hötorget, carro köpte jordgubbar för 15 spänn och sen käka hon ba 2 och slängde dom xD
Innan vi åkte hem köpte vi varsin latte på espresso house,. vanilj latte som vanligt för mig dåe ^^
 När vi kom tillbaka till rimbo stack vi hem till carro igen, vi tänkte kanske möta dom andra men de blev inte såå..
jag va hemma ganska tidigt ;D och de va en hel lyckad dag ;D (H)

  

På fredagen stack jag till väsby och solade med michaela :) men va tvungen att va hemma kl 6! en fredag ! :O fy bums
men så vare iaf :)

På lördagen var det 40 års fest hemma i vallentuna.. :) kind of booring
så jag snackade ju i telefon som vanligt typ hela kvällen och utklassade mina brorser i nhl :D HAHA
Men min pappa skämde ut mig så jääävla mkt, och sen började halva min släkt snacka spanska och skulle sjunga ja må du leva på spanska också ! :O trodde jag skulle dö liksom, och allt hördes i telefonen :O blä

Söndan va väldigt lugn, gjorde frukost på säng till mig själv haha x) Kollade på film och sen gick jag och störde mina brorser lite ^^ buwsunge jag e hahah xD
tänkte fakttiskt baka choklad cupcakes med cream cheesefrosting och strössel xD världens längsta namn typ
men så blev de iiiicke
jag tobbe och robin gick och krossade allla flaskor från helgen ist och hyrde norbit xD så jävla kul film!

Här va min lååånga helg så läs och ... hmf , njut? ahhahhaha

Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback