Everybody searh for some "magic"

Hahah :) Vad har nu hänt i helgen?
Faktiskt inte så mkt.. Tobbe kom ju hit i fredags men han åkte hem på lördagen och de va ju ganska tråkigt..
Sen hade jag liksom inget att göra!
Idag skulle jag åka till rimbo, hyra film och fixa lite godis och så men kom på att jag måste faktiskt plugga..!
Så jag satte mig framför tvn, tog fram alla böcker, läste igenom några frågor på reklamerna i reprisen på Lets Dance..
Jag tyckte inte det var nån ide att fortsätta så, så när Lets Dance tog slut tog jag med mig böckerna hit, till datan, och nu sitter jag ju här som ni ser och , "pluggar" :)
Men vafan , de e sönda, man kan inte kräva för mycket då när det egentligen är den gamla vilodagen då man egentligen inte fick göra någonting! Haha..
Men seriöst nu va ,, har ni nåt bra tips till den som inte kan plugga? Jag vill ju egentligen få bra resultat på proven och allt, böckerna har jag framför mig och sen då?
Jag kan ändå inte plugga! Jag skulle behöva resa bort typ i ett år och sen komma hem igen redo för skolan! elr nåt haha
kan man inte ta nåt sånt där sabbats år elr vad det heter i grunskolan? de borde man kunna få tycker jag, jag lovar att det skulle gå mycket bättre för vissa då.
Men nu har jag suttit här och bara skrivit massa oviktigt, snart är det ju lov ändå ! sista veckan nu mina vänner, och sen så faan va kul de ska bli! :)
Får se om matilda nu kommer till mig i helgen , på torsdag ska jag träffa michaela och sen på nåt läger med konfan :) jag tror faktiskt det ko0mmer bli ganska kul! bara inte linn hoppar av och sanne skiter i det , då kommer de bli feeeeett tråkigt!

men hare bra alla gulliga, nu ska jag försöka göra nånting (: pusssar

vi får se om det blir nån "magic" under veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback