den 10 mars 08

Nu e jag så jäävla trött asså men ska ändå försöka skriva ner lite om helgen ..
I fredags sluta jag skolan tidigt så drog hem en stund innan jag åkte till bålsta, när jag kom till bålsta så skulle vi typ iväg till sthlm och kolla på bio så då blev de så ..
Haha och så träffade man stoffe också ! Var ju så länge sen :) fett kul att träffa han igen
När vi kom till stan så käka vi alla på donken .. hah ,sen gick jag , tobbe och en annan till gallerian och jag följde med dom till gate one och en annan affär, sen träffade vi dom andra igen ocgh drog till sergel.
Där träffade vi två tjejkompisar till dom andra och dom skulle också hänga med :)
Vi såg jumper :) den va faktiskt bra
Sov över i bålsta och sen på lördagen blev det av till matilda i värmland haha :D
Där fick man träffa elin för första gången också :) de va roligt
Saknar dom redan :)

  

Men om 2 veckor så kommer Matilda till mih och dååååå blir skoj haha :D
På söndan så åkte vi till Grums och kolla på Bochette , så hon ska vi hämta den 1 april:)

När jag kom hem sen på kvällen va jag typ helt slut och det är jag fortfarande, imorgon får vi se om de blir nån skola för jag vet ärligt talat inte om jag orkar..
Men pussar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback