4 mars ffs :)

Vaknade med dunkande huvudvärk liksom , inte så bra början på dagen men efter en halvtimme släpade jag mig upp..
Gick till skolan iaf, tänkte gå hem vid 10 men Sandra höll mig kvar.. -.- Så stannade iaf över lunch och idrott, på gympan spöade ju jag och sandra killarna sååå mkt ! XD Hahah *stolt* not.. men iaf :D


Sanne e i Egypten :/ börjar sakna henne, e ju så jävla tråkigt i skolan nu :( Linn e ju också borta :(

Jag och F' satt och spelade tennis på mobilen över bluetooth haha :D aldrig gjort det förut :P men sen slutade lektionen så han hann inte förlora mot mig ^^ xP

Hahah juste, vi dansade ju lite idag också :) spelade in lite med carro och sandra, jag dansade lite med carro också men sen blev det cp och slutade med att jag satt på golvet och skrattade x) tyyyyyyyypiskt !

Imorgon tyckte tjejerna att vi skulle ha tights på oss men jag vet inte ? e de inte lite kallt för det än?

Sen får jag ju inte glömma att berätta en sak ! "jag" ska få en häst :) ;) ssååååååå då blir det rida.. fan va längesen haha

Sist ska jag bara berätta att det verkar som om det blir London i år :D Dagarna före jul ska jag dit :)
Och så blire ju Spanien i sommar såklart :) haha (;

Men puss på er alla nu :D Missa inte gossip girl idag bara ;) kl 8 på 5an :) doooont forget
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback