Tisdag idag

Idag hade vi friluftsdag igen! Igår spelade vi fotboll hela dagen och sen slutade vi tidigare för att man skulle hinna med kvart i 2 bussen.. , tror ni inte att bussen åker ifrån mig typ nåra meter ifrån?? Jävla buss asså..
Så då gick jag och mötte Kadde ist och vi åkte till norrtälje.efter det så åkte vi hem tiill mig och gjorde lite allt möjligt.. och så sov han här.
Men som sagt, idag hade vi friluftsdag igeen och vi hade nån konstig Långsjökamp som var blandade grupper med 7or, 8or och 9or.. min grupp sööög. verkligen ^o) iaf ^^ (a)
Man skulle göra massa saker för att vinna pengar för att använda i finalen sen , skumt :S men så vare.. jag blev typ övertalad att klättra på typ läskbackar som staplades på högre och högre där jag satt. FYFAN VA LÄSKIGT DET VAR!
Och då kommer nån jäkla lärare också och tar kort på en, asså om hon sätter upp det kortet i skolan så e hon dööd -.-
Aja, efter luchen stack våra nior hem med pengarna som vi tjänat ihop och det innebar att vi inte kom vidare till final, tur elr otur vet jag inte.. haha
Efter det drog jag hem och chillade lite, sen kom min pappa och bror och hämtade mih för vi skulle tydligen till Uppsala och shoppa lite :P Sen käka vi pizza också hihi, jag som varit sugen på det så länge xD
Men min pappa var inte så bra på att hitta i Uppsala som han trodde han var, (jag menar, klart det förändras på typ 10 år? :S xD) Så jag lovar, satt säkert i bilen i en halvtimme extra!
Men sen så hitta jag typ inga skor, shorts elr tröjor så kom bah hem med ett nytt rosa nagellack ^^ tror jag ska måla ikväll, så man e liiite fin imorgon iaf när man slutar skolan ^^ aja, nu har jag skrivit tillräckligt för att ingen ska läsa så ni för väl hare bra (Y)
se yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback