Midsommar

Glad midsommar allihopa.
Skulle träffar Linn idag men sen blev de inte så för hon va tvungen att stanna med sin famiiilj ..
Åkte med min familj då ist och firade vanlig svensk midsommar vid midsommarstången..
Men aldrig att man gör bort sig genom att dansa små grodorna liksom så låg och chillade på en filt i närheten och solade lite :)
Nu på kvällen vare tänkt att jag skulle träffa Wester men nu blev de inte så heller bara för att fittbussarna går typ .. ALDRIG?! , på midsommar.. Så det var ingen ide eftersom att resten av dom med körkort här inte precis e nyktra nog att köra bil just nu ..
Ibland har midsommar verkligen nackldelar.. Min typ roligaste dag på året har förvanlats till motsatsen. KUL!
Så om nån nu läser det här ikväll kan ni ju alltid ringa mig.. ni som känner mig har ju numret antar ja (;
Hare kul iaf! <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Check my blogg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback