Helgeen :P

Nu äre så att jag inte kunnat  skriva så mkt eftersom min blogg har väntat på att flyttas över till den nya sidan och lalala..
men nu gåre att skriva igen så nu e allt perfaaa!  haha
igår kommer jag inte ihåååg vad jag gjorde på dagen! :S fett knäppt men så äre.
på kvällen åkte jag iaf till Kadde :) så mysigt vi hade det. vi gick en promenad förbi willes landställe och tillbaka.. sen badade vi i poolen och det var hur varmt som helst!:O men najs iaf :D
på kvällen kom markus och wille och hälsa^^ så länhe sen man träffa dom liksom :D efter det kollade jag och Kadeem och hans lillebrorsa på 1408 ^^ men vi stängde av och gick och la oss ist^^ höll på att somna i soffan hahahah ! xD
sen idaf skulle kadde till norrtälje så jag va med markus, wille och nicklas och mattias :) vi spela spel och sen skulle wille dra och jobba.
då tog jag och markus moppen och badade :) sen köpte vi glass haha :P
efter det åkte jag till uppsala och så :)
nu e jag hemma men ska dra till vallentuna nu :D
hare bra (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback