Det här är det sista jag säger om K

ĸadeem säger:

du kanske inte har upplevt det , men det värsta man kan känna är att vara i ett förhållande där andra parten är otrogen.. inget i världen kan matcha den smärtan. Jag har upplevt den en gång och det räcker. om jag skulle få uppleva den igen så skulle jag antagligen göra något riktigt dumt.
 
Jag fattar inte att jag kunde vara tsm med dig faktiskt.
Eller hur du först kan skriva sådär, och sen erkänna att du själv varit otrogen.
Du gjorde mig en tjänst som gjorde slut. Och om du inte skrivit det då hade jag gjort det sekunderna efter. Så det hade inte varit någon skillnad.
Du var svartsjuk genom hela vårat förhållande och du fattar inte hur svårt det varit när jag knappt kunde få vara med mina kompisar för att du skulle börja misstänka saker och undra över saker. :S
Jag tror ändå inte jag tog din otrohet så hårt som du gjorde när Hon var otrogen mot dig.,
Tyvärr så e jag ingen person som tar åt mig så mkt.

Du kanske inte läser det här men jag tycker det vore synd om du missa det. För du förtjänar inget.

" Livets svåra gåta, älska, glömma och förlåta " - Stämmer inte i det här fallet.

Det var allt av vårat .. har inte ens nån aning om hur länge vi va tsm :S 
Men från och med nu ska jag inte ens sakna, tänka eller prata om dig.
Från och med nu , är du raderad.


Kommentarer
Postat av: Sanne

OJ! det gick fort.. Men det var ju inte precis förvånadsvärt enligt mig. Synd att det tog slut gumman, men det kommer ordna sig, eftersom du är 'en sån som inte tar åt dig', och det är fakiskt bra !

Du ska se att du snart kommer hitta någon, han som verkligen är värd dig och din kärlek. Den perfekta killen med andra ord.

Jag älskar dig otoligt mycket, du kan alltid prata med mig ! <3

Postat av: Annie

Tack gumman .. §

Vadå inte förvånadsvärt?:S

Men tack .. <3

2008-06-17 @ 16:23:25
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: Sanne

Nej men jag menar .. Ni bråkade ju så mycket och sådär, och sen verkar han inte vara den helt seriösa killen, eller hur man nu säger? :S

Det kommer i alla fall ordna sig snart.

Kom ihåh att jag alltid finns här, oavsätt vad som händer ! §

2008-06-17 @ 18:13:12
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Hah och jag är ju den jätteseriösa tjejen :D eller hur? haha xD

Gosh x)

Tack tack<3

2008-06-18 @ 18:46:19
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: kadde

du sanne, visst jag skulle inte gjort det jag har gjort, men om du inte känner så ska du fan itne kalla mig oseriös..

2008-06-28 @ 15:49:47
Postat av: kadde

om du inte känner mig*

2008-06-28 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback