Daag 1

Första dagen på praoen :) Praoar ï uppsala i en inredningsaffär och de e väl ganska kul, men har vääligt ont i fötterna just nu .. fy..
Men en sak har jag nog aldrig tänkt på,  att man måste dammsuga i affärer! :O Men om man tänker efter så måste man ju verkligen det för alla människor som går in där med skor och så..
Och om man ska tänka ännu mer på saken så måste man ju typ dammsuga överallt.. tror ni man gör de i lustiga huset på grönan tex?
Asså de här är liksom typiskt annie-tankar hah!
Aja, fick börja med att dammsuga hela affären liksom -.- hur kul e de liksom?
Men sen blev det roligare för jag fick dekorera om hela fyndhörnan, fixa om vid skyltfönstren och entren i trädgårds design. byta tyger till vad jag tyckte vad snyggt i skyltfönstret och fick faktiskt massa beröm för det för jag hade " ett bra öga för färgerna" så tydligen gjorde jag ett bra jobb ^^
Och sen hade dom fått in sjukt snygga tyger så jag lovar, om jag hade varit på Marie Antoinettes tid nu hade jag definitift låtit få en klänning gjord i dom färgerna haha ^^ ja e cp ibland jag veeet..
Kommer lägga in bilder från praoen sen trooor jag. inte säkert mohahaa
Men de va derå liksom ..
Såklart går det aldrig en dag utan en typiskt annie-tabbe, som tur va hände det inget på praoen som jag va orolig för.. men när jag skulle ta bussen hem sen , så hade jag ju bara mitt sl kort liksom, men jag va ju i uppsala ?! blåsta jag tänkte ju inte på de.. så gick ju på bussen som vanligt.. (och jag hade musik i öronen!)
- så jag hööööörde inte när buss chaffisen ropa på mih !
men när jag märkte att alla glodde som fan så vände jag mig om liksom och då satt typ chaffisen där halvt uthängande över den där saken han sitter instängd bakom och bah glor liksom:S
men då vare tydligen så att min sl kort inte fuunkar i uppsala eftersom deh ba funkar i sthlm, och det innebär att jag kan åka tiiiill uppsala från mih med kortet. men inte därifrån`. hur sjukt e inte det ;O ?
aja, så nu måste jah payya 25 spänn varje dag för att åka hem.. blev fett sur där, men satt sen och lyssna på musik och svulla godis så det gick över ganska snabbt (A)
haha

aja , nu orkar jag itne skriva mer och ni orkar itne läsa så:) de e bra, hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback