Söndag morgon

Idag har ja en sån där cpdag där man typ inte har lust att göra nånting, absolut INTE vill se sig själv i spegeln eller svara i telefon..
Så förlåt om ja inte svarat när du ringde, de e inte ditt fel.. <3 Pröva ring senare ist :)
Den här morgonen kom min lillebrorsa inspringande i mitt hus vid 9, (igen liksom? 9, vad har folk för problem?)
han skulle låna mitt busskort, men de kunde han ju se i stjärnorna efter, aldrig liksom. Så han fick dra igen.. utan busskort. Surkärring ja e haha..
Och som om inte de räckte fick ja genast 3 samtal från dom andra i stora huset både på mobilen och hemtelen.. -.- suck? Vad ere dom inte fattar? Klockan e FORTF 9 på morgonen..
Jag svarade iaf inte, satte mobilen på ljudlös och försökte somna om ..
Seen typ nån/nåra timmar senare får ja typ 3 samtal från Dolt Nummer.. S: alltid lika jobbigt, så om du känner mig, ring inte dolt för då svarar jag oftast INTE! Och som vanligt ringer Michaela och väcker mig sen.. Iof va klockan typ 1 då, men hon veet att jah ligger o sover sött då.. Den människan .. <3
Jag går inte upp förrän vid 3 då mamma ringer igen och säger att dom är i Uppsala.. (soo?)
De va då ja kände att de inte va nån ide att fortsätta sova, så nu har ja fixat nåra filmer som ja ska glo på :) Hare fint alla, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback