Pallar inte

Fattar inte hur det blev såhär .. ärligt asså.
Hade inte tänkt att det skulle bli såhär.. Jävla skit asså.
Nu vet jag varken ut eller in asså :(
Blev mkt asså där märkte ja.. Men vem fan bryr sig. I det här inlägget orkar inte jag bry mig iaf.
Från och med nu ska jag sluta tänka på alla andra så mkt, ja ska sluta tro det bästa om allt&alla och jag ska lita på vad som känns bäst.
För då blir det väl bäst eller hur ?
Shit asså.. jag vet att dom flesta av er inte kommer fattta nånting av det här och dom som fattar gör det.
Tycker inte synd om mig själv, och jag skriver inte det här för att nån ska tycka synd om mig, jag ville bara skriva ut det.
Oh som vanligt så är det min blogg, så dra och klaga nån annan stans om ni stör er så jävla mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback