Lördag

Det är sant! Min mamma, ringde och väckte mig klockan 9! KLOCKAN NIIIO?!
Ja lovar ja trodde ja drömde först, men nejdå!
Tyvärr kunde ja inte bah krypa ner under täcket och somna om för hon hade gjort fattiga riddare till frukost med grädde och jordgubbssylt ^^ Hiihi, tjockis ja e ..
Så ja gick ju upp liksom .. :) Snäll dotter (a)
Efter frukosten vare bah o börja slíta, mamma hade bestämt sig för att göra klart hundgården den här helgen, så de va denna härliga början på lördagen.. Vid 12 vare för varmt för att jobba så ja satte mig i solen och kolla på film på min lilla söta rosa laptop ^^
Resten av dan har ja ba chillat, typ käka glass o glott på Janice Dickinson Show... Hehe
Nu får ni ta o hitta på nåt kul ist för o sitta här o läsa!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback