Idag

Har kommit tillbaks hem nu för alla som inte vet :) och det e så jävla SKÖNT!
Igår va Linn hos mig och vi hade filmkväll ^^ haha de va kul de.. vi kollade typ på 100 filmer och såg bah klart 3 typ hah x)
Bla the happening, som vi trodde skulle va skitläskig men de varen inte :O lite äcklig såklart men inte så läskig..
Sen åkte hon hem idag vid 11 för hon skulle till sina kusiner typ. Så jag satte på en film (a) och mös lite i soffan innan jag börjar  göra mig i ordning.
Då ringer Mickis och vi snackar lite sen bestämde vi att hon skulle komma hit och bo här nåra dar så nu e hon påväg hit ^^
Egentligen skulle jag ha träffat Thanger idag men det blev inte så.. Får se hur det blir med Dalarna nästa vecka.. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback