Fredag idag tror ja

Min lillebrorsa kom och väckte mig vid 12-13 nån gång.. Ganska snällt av han men som vanligt har han ju alltid en baktanke med det hela ^o) Och det hade han.. Men iaf :)
Han lät mig få ha tvn på morgonen för typ första gången.. han gjorde en kladdkaka och bjöd på ^^ fan va najs liksom kan man tänka.. de vare ju också:) Till en början.. sen kom allt ja skulle göra tillbaka ^o) Den dummisen..
Men vid tre började ja jobba lite här hemma, ska tjäna ihop lite pengar innan augusti tänkte ja så ja kan fixa mitt hår nån gång :) Ska klippa, färga och förlänga :)
Efter det tog jag en snabbdusch och sen bar det av till Elmsta.. :) Såg massa människor där som man kände igen och så träffade jag Jannice där också:D Aså den människan e överallt hah :)
Tyvärr vann jag inget på lotteriet heller -.- har faktist bah vunnit en gång i hela mitt liv! Och de va nån jävla lila vas som man aldrig använt..
Faktiskt köpt en ny piercing också ^^ Den får ni väl se sen (;
Nuu tror ja ja ska tare lite lugnt och sen slagga ^^ Så hare fint alla :) §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback