22 januari -08 ^^

Haha roligaste dagen på länge ^^
Äntligen känner jag mig lite glad :D Ganska längesen det var så :)
Idag hade jag , Linn och Matilda jour på skolan så jag har inte pluggat ett skit på hela dagen :D
Först var vi i cafeterian , jag och Matilda vid kassan och Linn som fick plocka fram allt (;
Allt gick ju bra.. till en början haha xD
Vi klantade till det ganska mkt x) Är ju så jävla "bra" på matte xP
Så nåra fick räkna ut själva vad dom skulle ha för växel , ( men jag nämner inga namn ^^ xD )

Jag och Matilda spela biljard på Punkten sen :) JAG VANN! hahhahah xD sug på den du

Orkar faktiskt inte säga ALLT jag har gjort idag, men jävligt kul vare iaf ;)


HA DE BRA :D <3


( jag och linn och matilda tog lite bilder på väg till bussen sen också ;) kanske lägger in dom senare ?)
och dessutom snöade det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback