20 januari 08

Äntligen hemma.. !

I fredags var det hem till pappa, och vad som förut bara tog 20 minuter tog nu en och en halv timem ! :O Tur att jag bara måste åka dit en gång varannan vecka..

I går var det konfa! Tråkigaste träffen hittills kanske men jag tycker den ändå är ganska kul :)
Vi började med att snacka om tvätt (!) ..  Sen kollade vi på en film som hette Luther.

Efter det så skulle jag , matilda, sanne, linn och rosanna hem till rosanna men vi hade otur som vanligt med bussarna som inte gick förrän en timme senare.
Så vi tog en fika medans vi väntade och sen hade vi lite kul på stationen :P
När vi klev av vid Gottröra kyrka så regnade det som faan ! Hahah roliga som vi är gick vi en runda på kyrkogården medans vi väntade på bilen som skulle ta oss sista biten ..

Hemma hos Rosanna så bakade vi pizza :P Haha dom blev jättestora!
Senare så kollade vi på film och svullade , vi började med Torkel i Knipa. Sjuk film men ganska skön ändå..
Efter det fortsatte vi med Saw 4. Den var inte så läskig med väldigt jävla äcklig asså ! En tjejs hårfäste bara drogs av, ush , blir äcklad bara av att tänka på det. Fyfan om det skulle hända mig!
Snakes on the plane blev nästa film, men den va mest jobbig ,tyvärr fick jag inte se slutet för jag råkade dra ut sladden och då bytte vi till Eurotripp ist :)

Nån gång vid 4 måste jag ha slocknat iaf ,,

När alla vaknat på söndan så käka vi frukost, jag och Matilda käka upp alla rostbröd haha xD
Vi sminkade och gjorde oss i ordning och sen skulle vi baka :D Kladdkaka blev det, asgod men den tog slut ganska snabbt.

Efter det gick vi och hälsade på Jambo och Caramba , Rosannas hästar. ( hon har priser i hela sitt rum! )
 När vi kom tillbaka till hennes hus började vi spela fotboll :P Linn och jag mot Rosanna och Matilda, Sanne fick va domare :P Tyvärr så förlorade jag och linn men vi va glada ändå :)

Jag fick se Rosannas minigris också , sjukt söt ^^ Sen hade hon typ tusen katter och en hund som bara hade ett öga..

Vilken helg asså.. Även om ni inte orkar läsa allt så kan jag lägga in lite bilder senare som e lite roligare :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sannee

Va? :o hur kunde du veta vem jag skulle ringa? xD det var inte robert jag menade iaf!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback