14/1

Heej , Idag försov jag mig och vaknade kvart över åtta. Vi börjar skolan TJUGO över åtta . .. (!)
Jag vet inte hur men helt plötsligt efter en kvart va jag på bussen!
Jag hade rusat upp till andra huset, kollat nästa buss, borstat tänderna och springa ner till bussen.. ungefär på halva vägen kommer bussen!
Som tur va såg den mig så den stannade vid busshållplatsen och väntade på mig, när jag väl var på bussen var jag typ DÖD.

Jag kom till skolan och så hade vi typ eget val , (matte med cp läraren David) och när jag kom in där så frågade han mig om jag skulle va DÄR!? Så egentligen hade jag bara kunnat tare lugnt, sminka mig, äta frukost och kommit i tid till nästa lektion för han visste inte ens att jag skulle va där ?!

Lektion 1:

Vi samlades i ishallen för vi skulle åka skridskor. Just det, skridskor!
Men innan vi skulle leta reda på rätt storlek fick jag dra med mig Sanne och sminka mig, ärligt talat, jag inte bara kände mig död, jag såg död ut också! SÅ sen hade jag iaf fått mitt ansikte tillbaka :) då var det nästan bra igen :)

Alla hittade rätt storlek utom Linn, hon åkte med en i 40 och en i 41 xD Fattar inte hur hon gjorde!
Sanne och jag åkte runt och höll i varandra för det mesta men en gång skulle vi tävla :P försten till mitten vare :P

Fråga mig inte hur men det var inte förrän jag stod i mitten av isen som jag ramla xD Kallt men jag klarade mig..
Ingen ide att fråga denna gång heller men jag ramlade en gång till! Lite blötare blev de x)
Jag snodde Sannes vante och åkte iväg men hon hotade med att göra krokben på miig så hon fick tillbaka den .. iaf^^

Resten av dagen va ganska ointressant.. Men ni får ha de så bra :)
Saknar alla i Väsby som fan ! <3 älskar er

Kommentarer
Postat av: Sannee

WEY, gillar det här : Jag snodde Sannes vante och åkte iväg men hon hotade med att göra krokben på miig så hon fick tillbaka den .. iaf^^

TSS, hahaa .. ;) du ägde fan på skridskor ju! ;o
ÄLSKADE ANNIE, du är min

Postat av: Annie

hahah :)§
elr iiiinte hahah XD ramlade fan flera gånger, så jag höll ju på att frysa häcken av mig :P

du e miiin sanne

2008-01-16 @ 20:59:30
URL: http://haze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback