How will you die? :S

Asså väldigt länge, ända sen en SO lektion i 6an , har jag funderat på typ, när kommer världen gå under? :S Helt sjukt.!

Men tydligen så har typ gamla maya indianer elr vad det nu var, räknat ut att något väldigt hemskt iaf kommer hända här på joden under år 2012. Varför just 2012?

Inte förrän några år efter det här fick jag höra att det skulle ske den 23 december 2012. Då tänker man istället liksom, varför just dagen innan julafton?? Vad e de för hemskt som kommer hända då?
Kommer jultomten dö eller?
Men asså ni fattar, .. hur vettigt verkar det egentligen att allt det här skulle stämma ?
Men hur kommer det sig också då att man har fått alla dom här exakta datumen?:S

Nu e de såhär att jag har fått ett mejl där någon sa att man kunde få veta hur man skulle dö! (?)
Om man nu är verkligen tror på skrock så kanske ni inte ska gå in och kolla, och ni som inte tror på det på 100% kanske tycker det e kul (;

Jag gick in och kollade iaf och den sa att jag skulle bli mördad den 18 April 2033, men jag skulle inte känna någon smärta iaf. Ska jag ta det som positivt?
Det innebär ju liksom att jag bara skulle bli 42 år?

Om ni vågar gå in och kolla själva så gör det ! och skriv gärna i kommentarerna hur det blev för er ! Klicka här för att komma dit :
How will YOU die?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback