hahaaah helgen :P

Den här helgen har man varit i vallentuna dåååe :D
I lördags vare konfa igen , VEET NI VAD VI FICK GÖRA ELR ??? hahaha
Vi skullle typ göra masker av gips, av sig själva, så jag och linn höll på att "avbilda" sanne , så vi hade massa gipsbitar i hennes ansikte haha :D fast hon fick lite gips i tandställningen men de e sånt man får räkna med :D iaf om linn är med (; (a)
Sen vare jag som skullle få gips på mig :O :S uuush fett läskigt vare assåw
men sanne va duktig ^^ men man hade ju hål för munnen , så sen såg det ut som om jag hade vit mustash xD xD XD fyfaan va cp det såg uuut !
ja va tvungen att hålla för ansiktet och springa och tvätta bort det xD

efter det åkte jag till täby, brorsan skulle spela match så man kolla ju på :P
tyvärr vare inte så många med som man kände :) bara 2
men ja va inte ledsen för de :D haha massa heta killar som springer runt typ 2 meter framför en x)

söndan :P
man låg ju och sov ett tag liksom , efter det drog jag ner till vallentuna centrum och fikade :D ett nytt jättefint cafe hade precis öppnat :) dit måste ni gå nångång!

vid 5 kom mamma och dom och hämtade mig, vi åkte till rimbo kyrka och kollade på en musikal som hette daniel och lejonen . :P små ungar som sjunger :)
alla va ju så intresserade så dom satt med sina mobiler ist .. ^^

Bara för att jag har de lite tråkigt ska ja fixa till stämningen lite med min braa humor xD :D här e en film med Carolina Gynning ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback