Vet inte vad jag ska ha för rubrik idag

Jaani, idag har det inte hänt så värst mycket hah :)
Hela dagen har jag längtat efter min älskling Patrik <3 Var med han igår men det räääcker inte ^^ Vill bara vara med han hela tiiden you know, som när man är RIKTIGT KÄR! O så här kär vet jag inte om jag varit.. men men. :)<3 Han e underbar ska ni veta :)

Klarade av två prov idag :) Matten gick väl sådär och engelskan gick rätt bra faktiskt! Får se vad resultaten blir :)
Men fortfarande kan jag inte bestämma mig för vad jag ska bli! Stylist eller inredningsdesigner?? Hallå hjääälp :)



På hemvägen köpte jag en Toffifi^^ Så otroligt goda, bara smälter i munnen, så jag tänkte att när det blir dags ska jag ta fram dom, värma nåra lussebullar, göra varm choklad och bara dräggla framför Ugly Betty och Despo, kan man fira på nåt bättre sätt att man inte behöver plugga för en kvälls skull?
Känns som om jag har pluggat konstant ända sen jag kom tillbaka till skolan liksom, MEN , nu har jag bara två prov kvar den här terminen, sen är det LOOOV! Och tack fan för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback