Tell me what I got?

Jag vill kunna le, vara lycklig och kunna kalla mig söt?
Helt ärligt så är jag nog avundsjuk på vissa som bara kan le och vara sig själva och bli bra på kort och se bra ut genom deras utstråling, dom e inte perfekta? Men dom ser perfekta ut genom deras självkänsla och utstrålning.
Vet ni vad jag menar?
Alla bara går på lalala du e visst söt och så vidare, men man måste ju kunna känna sig det också? Jag kunde säga förr i tiden att jag var söt eller att jag hade söta fingrar ( melody & cilla kommer nog ihåg de) hah.. Men de e inte så längre, vet inte vad som hände :(
Ska nog önska mig lite självkänsla och utstrålning i julklapp av tomten och se om jag får de:) Vad tror ni?
Will it work?
Nejmen jag kan iaf ge mig fan på att vara jag, inte låta mig tyngas ned av något bara vara MIG! Så ska de va!
Och jag ska börja från och med .. imorgon.. Haha nej jag skoja :) Nu såklart :)<33
Whaat du yu thiiink?

BLÖT PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback