Spricker

Jag spricker snart, allt e för mycket helt plötsligt,  sitter på så mycket skvaller, så mycket hett skvaller ;) så jag tror jag spricker! MEN, det kommer inte ut ur min mun inte!
Hihi så ni får vara nyfikna ^^
Skönigt va?

Imorgon är det måndag och jag börjar inte förrän 20 över 11.. De e najs;)
Äntligen typ blivit vän med Linn igen, det känns ju ganska skönt, tycker lite synd om henne bara för hon har det itne så lätt just nu men jag finns alltid där för henne, de e ju så med vänner, right?
Ska träffa Patrik imorn också, DE har jag längtat efter, itne träffat han på hela helgen! ddet e sjunde idag, den nittonde slutar skolan och på vinterlovet ska Patrik komma och BO hos mig :)
Blir itne de myyys? Hur mysigt får det egentligen bli på julen? Hoppas det blir som jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: nniL

du finns alltid för mig ? kan nästan inte tro de annie. vet du hur glad jag blev när vi börja prata igen , vet du hur glad jag blev eller ? för med dig har jag alltid haft kul med.. Men sen så förlorar man dig. Ajja , du har gjort ditt val. ska inte besvära dig nå mera, ska låta dig va som du sa? fattar inte vad jag har gjort , men du borde tänka lite på vad du har gjort.. Glöm allt , jag orkar inte. ska inte besvära dig nå mera som du sa idag (Y). hej !

2008-12-19 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback