Söndag

Jaa de är söndag.. Dom flesta jag känner ligger och sover nu efter en tuff lördagnatt men jag sitter här, pigg och upp med tuppen! Eller nej.. det gör jag inte, jag sitter här ganska sliten, ofixad och jävligt trött faktiskt.
Men så blir det när man blir väckt tidigt som fan för att hela familjen ska sitta och äta gröt tillsammans den 2a advent, för ja idag är det andra advent faktiskt!
BARA 2 VECKOR KVAR TILL JUL!
Vid två ska jag iväg och fira min farbror som fyller år. Och sen när vi kommer hem ska vi julbaka! Typ knäck och sånt alltså, och ett par kakor jag har längtat ihjäl mig efter, det är hasselnötter som man häller smält choklad över och låter det stelna, så hiiiimmelsk gott :) Pröva, bara att köpa färdiga hasselnötter och blockchoklad i affären:) <3
Jag har längtat så mycket efter min Patrik så jag tror till och med han var med i min dröm inatt! Men fråga mig inte vad jag drömde, drömde typ tusen olika drömmar och kommer inte ihåg nån av dom! Haha.
Men det var de.. Ha en kul 2a advent, vi ses på måndag igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback