Rubrik?

Ja idag har det inte blivit mycket skrivande.. Sista timmen i skolan fick jag hål så drog hem,mamma hade bakat lussebullar så fikade och kollade på film medhenne ;)
Sen prata jag lite med Mikis och samtidigt kom Patrik hit, sötnöten som ja inte träffat på hela helgen .§
Vi kollade på Good luck Chuck haha,you know wich?
O gjorde lite allt möjligt :P
Saknar honom så fast han baraåkte för 2 timmar sen.. Jag pluggade lite occh sen  blev jag så trött så satte på filmen Griffin and Phoenix :) Sorglig men söt film :)
Planerna för helgen blirr kanske mys/filmkväll med Linn och lördan kanske julshow i Philadephiakyrkan :) Min farbrors sambo kommer vara med och sjunga och Martin stenmark kommwe också va där, hoppas bara det finns biljetter kvar!
Men nu ska det bli såå skönt att sova, mindre skönt att vakna upp till 2 prov imoron -.- Men god natt med er §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback