Rubrik?

Guess whaaaat, nåt av det värsta jag vet är när vissa killar förstör vänskap.
Men nåt jag faktiskt inte upplevt förrän nu är när det faktiskt inte var killens fel att vänskapen tog slut. Visst, han kanske hade en fot med i spelet men i slutet  var det itne hans fel att man inte fortsatte vara vänner.
Och det behöver inte alltid vara vännerna som är dom svarta fåren, tro mig, det känns som om jagb har upplevt allt men helt klart är inte undren över..
Kanske skriver om en speciell person, kanske inte, orkar inte bry mig, skriver ju ur egen livserfarenhet?
Jag pallar inte med att kasta smuts på andra osv så jag låter allt stanna här. För det är inte min grej. Det överlåter jag till dom som gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback