Onsdag

Jag vet inte varför jag har fått för mig att det är torsdag? Alla har sagt till mig flera gånger att det är onsdag men jag fortsätter tro att det är fredag imorron haha!
Linn kände att hon hade för ont i huvudet så hon tänkte åka hem, då tänkte jag perfa! Jag ska ändå hem nu så då kunde ju jag åka med henne till norttälje, dricka oboy o kolla på nån film tills Patrik slutar:D men nej för då får jag inte komma för hennes mamma -.- But thats the life..
Nu e jag hemma iaf, inte nog med att man blev förbikörd av en lastbil på vägen hem, jag blev det av 2! Så blev helt dyngsur om benen och jag som hade strumpbyxor, FYFAN vad kallt det blir!
Ska nog åka till Patrik och sova där inatt :) Nu blir jag borttvingad från datan här.. Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback