Måndag

Idag fick jag sovmorgon så jag sov ända till halv tio, klockan 11 gick min buss till skolan så de va sköööönigt.
Kommer få så lång sovmorgon på måndagarna resten av hela terminen så hade bara 3 lektioner idaag najs :D
Idag på spanskan fick jag jättebra omdöme av min lärare, hon sa att jag var jätteduktig och ambitiös och inte tappat nåt även fast jag varit borta i nästan tre veckor! Klart som fan man blir glad, eller hur? :D

Var med Carro idag, hon var helt ensam i sin klass för både Jannice och Jennifer var borta o Hanna har ju bytt skola :/ oh jag va ensam för Sandra var sjuuk, bli friska nu :) <3 Vi hade iaf kuuligt, vi som va typ hela tiden förut och sen har vi bara glidit ifrån varandra konstigt nog? :/ Så vi hade hur mycket som helst att prata om :)  Bara tvungen att lägga upp en gammal bild på henne^^


Tack gumman för att du alltid finns där när man behöver nån<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback