Happie days

I dont give a crap about how it spells;)
Jag vill ha snöö! Och jag ser en snöig film på tv och jag är 100 på att det kommer snöa innan julafton! Wey ^^
Funderar på om jag ska upp och göra peppar kakor med lillebror, han tjatade på mig hela kvällen igår det sötot:)
Men måste verkligen iväg och köpa mer julklappar! Gillar inte att trängas med alla juldesperata människor i köpcentren dagarna inn an jul.. Men man ska ju se det positiva, vad det nu är :)
Jag längtar faktiskt riktigt mycket till julafton, äntligen en gammal vanlig jul hemma hos farmor och farfar med hela släkten, faster, farbror, kusiner & alla verkligen ^^ Tomte och julklappar, massor med mat och julmust!
NAJS haha!

Vad är det du ser mest fram emot med julafton? Släkten, julklappar, maten eller nåt annat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svaret på din fråga är att det jag mest ser fram emot är att du dör.

2008-12-22 @ 16:28:25
Postat av: Annie

well happy fucking christmas då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback