Gästbloggare : Patrik

Jo hej , inte den vanliga annie som skriver utan hennes (UNDERBARA) pojkvän(a)
Tänkte väll börja skriva om att jag har sovit här sedan i torsdags, och har inte fått allderles för mycket sömn för att en viss någon rör sig mycket så att jag ramlar ur sängen, haha älskar dej ändå^^<3 nej men seriöst nu, jag har faktiskt fått sömn, som i morse.. då var det faktiskt jag som i sömnen råkade spilla ett vattenglas rätt över hela hennes nattygsbord, rätt på hennes mobil och resterande saker som låg där.. KEEP COMN! mobilen gick inte sönder;D Men ändå så efter en stund så vart hon glad på mej ändå, fattar inte hur hon lyckas vara så glad och underbar mot mej hela tiden, men aja she's perfekt! efter att vi tittat lite på tv och tagit det lugnt så gick vi upp för att äta lite ugnsPANGkaka, typ bara jag och danne som inte klagade över konsistensen^^ men jag vart mätt iaf. Och tillslut så är vi nu nere i annies mysiga hus och jag ska ta fyra bussen hemåt.. det är iaf hur underbart som helst att ha annie som min flickvän, hon är sjukt underbar! hon är alltid omtänksam och bryr sig alltid om en liksom, hon gör min dag till det bättre liksom. aja enough sweet talk! älskar iaf dej annie, du är mitt allt ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback