Du ska få ett eget inlägg

Postat av: nniL

du finns alltid för mig ? kan nästan inte tro de annie. vet du hur glad jag blev när vi börja prata igen , vet du hur glad jag blev eller ? för med dig har jag alltid haft kul med.. Men sen så förlorar man dig. Ajja , du har gjort ditt val. ska inte besvära dig nå mera, ska låta dig va som du sa? fattar inte vad jag har gjort , men du borde tänka lite på vad du har gjort.. Glöm allt , jag orkar inte. ska inte besvära dig nå mera som du sa idag (Y). hej !

Svar:
jag har funnits där när du valt att dela med dig av saker du mår dåligt av, men jag kan inte tvinga dig att berätta saker liksom? det väljer du själv.
bra att du blev glad, jag försökte iaf.
jag har inte sagt att du ska låta mig va? de skulle jag inte behöva  säga eftersom du redan ignorerar mig totalt i skolan och utanför.
alla tycker att det där bråket var larvigt, visst du tog åt dig men jag sa förlåt? gjort e gjort liksom, vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: L

haha larvit ? du kan inte änns acceptera att jag älskar keski .. så då går du runt och skämtar om de ? du kan inte änns acceptera mig , för att jag älskar han ! är man en bra vän då tycker du ? är de shysst ? tycker du de är shysst ? TÄNK ffs. Jag , ignorerar jag dig ? nejdu , du går iväg med dom andra hela tin , och jag vill liksom inte hänga efter som en jävla fån. Men visst annie , du lägger ut massa med texter om mig och skriver , moget säger jag bah. "glöm allt , glöm oss " så skrev du . och visst , jag låter dig va . för jag pallar inte med de hära. just nu tänker du bara på dig själv.. inte på en annan hur den mår. Jag vill liksom ha tillbaka dig , jag vill de. men du , eftersom du lägger ut massa texter och skriver att jag ska glömma allt. gjort är gjort annie .

2008-12-21 @ 16:26:03
Postat av: Linn

Och sen lägger du ut massa texter om mig , så alla vet. Du vill att alla ska tycka synd om dig nu , du vill att alla ska stötta dig nu ? äre därför du lägger ut en massa texter om mig på bdb och här på bloggen . DU , de är inte speciellt shysst ska jag säga dig. Du vet inte änns hur jag mår av de , du vet inte ett skit hur jag mår just nu. för du tänker på dig själv , du tänker på dig själv för de som har hänt. Men säg mig , vad har jag gjort ? vare jag som börja skämta om att jag älskar Christopher ? vare jag som börja skämta om de rätt UPP I FACET PÅ MIG ? vare de ? nej..

Och ensligt sandra , så är jag inte värd er nå mera. Och jag betyder inget för er. De kanske är sant? jag kanske inte är värd ett skit för er , jag kanske bara var en vän som ni skulle komma till när ni mådde som skit ? vare så? jag kanske bara var en vän som ni skulle komma till när ni ville roa er och ha kul ? vare så annie ? vare så... ?

Men jag kan säga dig en sak , de ni har gjort nu. jag pallar inte , jag mår skit. men du bryr dig försåss inte. kunde väl nästan tänka mig de. Men du ska veta , att jag har alltid älskat dig. jag har alltid accepterat dig , jag har alltid funnits här för dig och sandra och alla dom andra. Men nu handlar de om dig och sandra , så jag har alltid älskat er och har alltid funnits här för er två. Ni är underbara. jag älskar er. Men jag orkar inte annie , jag orkar inte. jag klarar inte av de hära. Ni har fått som ni vill och ville. de är slut mellan mig och Christopffer. de är slut. för jag orkar inte mer.

2008-12-21 @ 23:46:54
Postat av: L

Visst , ja okeje . Ni vill bara mitt bästa. För christopffer och jag har bråkat ganska mycket. Men då bråka vi om små saker , och han hade känslor för mig men jag hade inte de för han då. Men han förstår mig annie. jag älskar han. kan du inte accepterer mig för de ? kan du inte acceptera att jag älskar han ? Och den gången jag var hemma hos dig med sandra och patrik , ni såg mig gråta i telen inför han och för er. Ni sa att ni alltid finns här för mig. men de kanske bara var bullshite ? Jag fick känslor för Christopffer , och jag ville inte berätta de direkt såhära till er. utan jag ville vänta med de ett tag. Men av nån jävla konstig anledning så fick ni veta de av nån viss person? vet inte vem.. men jag bryr mig inte. Ni har iaf fått som ni ville. De är slut mellan mig och han. Ni har fått som ni ville , ALLA har fått som dom ville. de är slut mellan mig och Christoffer. Jag skyller inte på er , men ni ville väl inte att vi skulle vara tsm, eller hur ? säg om de är ist !!

Och sen , att ni alla tycker de här är larvigt , om de här. Visst , ni kanske tycker de hära är larvigt.. Men tänk lite på dom andta , en viss gräns , sen gåre för långt med skämten. Och dom skämten ni sa till MIG RÄTT UPP I FACET PÅ MIIIIIIIIG. de var droppen , jag trodde fan inte de om er . att ni skulle säga så? rätt upp i ansikten på mig ? faaaaaaaaaan. jag klarar inte av de här. NI HAR FÅTT SOM NI VILL !

2008-12-22 @ 00:00:09
Postat av: L

" GLÖM ATT DU KÄNDE MIG, GLÖM ALLT.

Jag trodde du var värd mer "



tycker du de hära verkligen passar in på mig ? JAG säger bara en sak , glöm allt med mig. jag var bara en vän som inte betyder ett skit för er , har aldrig betytt nått för er. Fråga din andra vän så ska du få höra. jag var bara en exktra vän, känns de som. och de tycker jag är droppen. så GLÖM MIG ANNIE! jag orkar inte.... jag har gjort allt för er , men ändå så får jag all skit på mig (: . wiie. du vet inte hur de känns , och de tycker jag du ska skita i oxå. för du bryr dig inte ett skit !

så glöm mig , och allt. de är väl nästan jag som ska säga de ?

fyfaaaan, jag klarar inte av de hära. Ni har fått som ni ville , hoppas ni är JÄVLIT NÖJDA !

2008-12-22 @ 00:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback