Blame me

Haha det känns faktiskt som om jag har varit lite dålig på att uppdatera igen, ere så?
Jag ska ta bilder på mina julklappar sen och lägga in så ni ser vad jag har fått, eller så skriver jag bara för er som vill veta söt :)
Hur som helst orkar jag itne med det nu, det får bli lite senare, påminn mig om jag glömmer!



Satt och kollade på Brooke knows best, bara ÄLSKAR det programmet, det är inte lika mycket skit som i The Hills där dom mest tjafsar hela tiden, utan det handlar mer om hennes liv liksom och vad hon gör, och allt verkar vara så jävla kul!
Jämfört med i Hogan knows best där hennes pappa bara förbjuder henne och Nick att göra saker och så får dom bestraffningar, han litar verkligen inte på henne. Där för är det så kul att se skillnaden i det här programmet om bara henne.
Nu börjar The Hills faktiskt.. Litet tag sen jag såg det så ska väll kolla lite ;)
Se yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback