Ae broken nail



Har precis plockat bort alla mina extensions på naglarna, haha dom började ramla av en efter en och jag orkade inte fortsätta limma på dom igen så nu är dom kooorta!

Snart blir det dags att fixa håret igen, funderar starkt på att avfärga mitt hår och kanske ta ur löshåret? Vad tycker ni?
Inte fint med typ äckelful råttfärgat blont hår vad de e för färg jag nu har haha, men tänkte kanske att man kunde skaffa nån ljusbrun nyans?
I alla fall ljusare ska de bli, jag passar ju i mörkt hår men jag e så trött på de nu, man måste ju få variera sig lite :) det e så kul med förändring!

Jag har ju fixat i ordning all röra i min lilla "lägenhet" som jag har börjat kalla de, det är mer som en lägenhet än ett hus, enplan, 50 kvadratmeter ungefär och mys, så de e ju som en lägenhet.
Tyvärr ligger den lite för off för att kunna ha mycket kompisar och sånt här så ofta, men myskvällar bli det gott om ;) riight?
Kanske kan lägga ut lite bilder sen så ni får se hur jag bor :)
Glöm inte att kommentera, det skulle göra mig jätteglad i kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hell yah! ta ut löshåret för en gångs skull. mycket vackrare utan. Inte blont, ljusbrun skulle vara fint!

2008-12-27 @ 13:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback