19 december

Jaah, snart äre jul! ;) Sitter här med älsklingen <3
Idag vare sista skoldan och fick faktiskt mycket bättre betyg än jag trodde jag skulle få ! :)
Hade sovit hos Patrik så Carro skulle möta mig som vanligt vid Vallby, men gjorde hon de eller? Haha nej , för hon hade försovit sig så jag fick ringa o väcka henne, hehe som om inte de va perfekt hade sandra också gjort det så vi mötte upp henne på vägen till skolan :)
Efter att vi hämtat betygen åkte jag och Sandra till Norrtälje ^^ Julshopping o lite sånt då:)
Där träffade vi Carro och Marcus också men dom åkte inte samma buss som oss hem för dom ville väl vara lite private ..


Orkar inte skriva mer nu men imorn blir det in till stan och kolla på julshow typ :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback