16/12

Åkte till Sthlm med niorna.. Vi gick på Halwynska museet och sen fick vi julshoppa lite.. Som vanlgit hittade jag inga julklappar men köpte ett par snygga örhängen från Gina :) Guldiga ringar med en stor pärlemoboll på ^^
Jag lyckades också smälla i mig en Big tasty meny på 10 min! Men slå de om ni kan? HAHA

Efter det åkte jag, Jannice och Carro till Täby centrum, mer julklappsletande hah, undra hur mycket Carro spenderade den dagen, hon hade typ tusen kassar när dagen var över ;)
Där köpte jah ett till par örhängen på guldfynd eftersom jag inte hade använt mitt presentkort där än, ett par jättesöt silvriga bollar som typ ser lite stålborstade ut :) Get it?? Och en mascara :)


På bussen hem övertalade Carro mig att åka hem till Patrik för hon hade typ en lösning på alla mina problem varför ja INTE kunde åka dit hihi^^ Han blev jätteglad § Sov där till idag :) (17/12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback