Why can't I breath whenever I think about you

Asså jah har gjort så sjukt mycket dom senaste dagarna så på kvällarna har ja varit så slut eller helt enkelt så upptagen att jag inte orkat skriva... :)
Förra veckan åkte jag in med Linn till Stockholm och hon köpte löshår på Taj Mahal :) Efter det åkte vi till Fridmanshamn och jag bokade tid  på ett ställe nästa dag för att göra min weaving-hårförlängning.. ^^
Såå nästa dag åkte jag in själv dit :) Fixade håret :D Det blev jättebra :)

Och sen på fredan skulle det blivit Jesper men sen blev de inte så för ja va tvungen att åka till Uppsala och shoppa grejer till mitt HUUUS! Eftersom två tjejer kommer och bor här från och med idag :)
Så de va den fredan, på kvällen åkte jag till pappsen o tråka.. -.-

Sen vare LÖRDAG :D Sista lördagen på sommarlovet! Det e alltid mest röj då faktiskt.. Den helgen asså. Men nej fan , då blev det inget väsby, inget the voice med kompisarna, ingen fest med Julia.. nej då blev de 40 års fest hos faster ist.. .-.- Jättekul.....
Söndan blev de till o fira brorsan:) 16 år nu, gratiis:)


Och i går va ja äntligen hos Jesper ;D Vi kollade på I am Legend och asså jag trodde den skulle va fett bra men den sög ju verkligen... helt konstig. Men vi såg Chuck and Larry sen o den e ju rolig :D

Men nuu har jag inte tid o sitta här längre, måste ut o fixa till mitt hus nu innan jag drar till uppsala och innan ja drar till Arlanda för att hämta tjejorna :D Haha! <3

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback