What kind of life would that be?

Asså föröker verkligen vara mitt glada positiva jag. Men de e fan inte lätt, och när man sen kommer hem o allt bara blir värre känns det som ja bah vill lägga mig och sova och aldrig aldrig vakna, så snälla väck mig inte.
Jag e helt fången, finns inget bra längre, ingen fri-zon. Bara dåligt så långt jag ser..
Vill verkligen ha en vändning nu.
Allt som verkade bli så bra? Som vanligt börjar man tänka tillbaka på dom bra tiderna, men jag vet itne längre när dom bra tiderna va.. När ja va åtta o allt va bra o lugnt? Fuck no. När ja äntligen känner mig hemma,har mina vänner som man kan lita på och känner sig trygg med som våren 07? Nej.. inte ens allt var bra då.. Men det var nog den bästa tiden i mitt liv ändå.
Bytt skola, nya kompisar, ända känns det som jag inte fått fötterna på jorden. Allt mellan mig o du' tog slut. Ganska hastigt. Inget var bra mellan oss och det var inte meningen att det skulle bli nåt mellan oss från början men du är en bra människa, om ändå lite bögig^^ Men förlåt för allt jag gjort.
Nu har jag fantastiska J' men förlåt förlåt för att jag älskar dig så mkt! Vi vet båda vad jag sa från början. Och det var inte plnerat att det skulle bli såhär, men det har det och jag älskar dig så fruktansvärt mkt..§ !
Och ändå kommer det inte kunna bli nåt? Ironiskt va.

Jag vill att ni ska veta att ni är underbara, och ni VET vilka jag menar. Du som läser kanske inte e en av dom bara för att du vet vad min blogg heter. Men dom underbara få som jag verkligen älskar , dom finns och kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sanne

alltså inte jag ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback