Sugig lördag

Ahap ännu en dag som ba SUUGER!
Skulle ju med Linn in till Täby och shoppa men sen fick hon inte de.. Då kollar ja Me Mickis men hon hade redan bestämt att träffa O' ikväll så det gick inte..  Då kollade jag med Jesper, men han skulle spela match i väsby mot Wings hihi :P Där spelar ju Wester ^^
Så bah a men de e ju perfa, då kan ja dra dit med Michaelan och kolla och sen efter det kan hon gå till O' som bor i närheten och jag och Jesper kan åka hem tsm till mig :)
Men nej fan, då får hon typ itne gå på hockey! Halååå???
Så de sket sig också.. Och jesper kan inte komma hem till mig iaf.. Segt :/
Vfan ska jag gära ikväll då?
Filmkväll med mig själv? :( <3<3 Tack tack..
Jag kan liksom inte åka till nrj ändå och träffa alla jag känenr där för jag får inte åka hem så sent ensam liksom.. :S Just nu så suger mitt liv asså.. Nejrå men nästan..
Ännu en helg som e förstörd för ingenting.
Jesper skulle komma imorn men jag vene om de e någon ide längre alltså.
Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback