Second day

Tjaah :D ovanligt glad idag ^^
Andra dagen i skolan och än så länge e väl allt braaa :D Slutade vid 1 idag och de va sååå skönt.
Jag och Jennifer o Carro stack hem till Carro efter att hon sagt hej då till sin pojkvän..
Hemma hos Carro satt vi och svulla hahah, sen typ lite data men sen ville Carro att vi skulle dra till station igen för hennes kille skulle ta en senare buss ^^ Så hon ville säga hejdå till han igen^^
Vi köpte lite godiiis ^^ och sen drog vi hem till carro iggeeen. Youtube blev de ju lite och driv..
Sen kom Jannice och vi åkte moppe till station igen när jag och Jennifer skulle dit ^^ Hihi, 4 st på en moppe.. why not!? Bättre än 5..
Sen på bussen snacka ja lite med Jesper :) Han kanske kommer hit imorn ^^ <3
Hoppas de :)
Men nu har jag inge mer o skriva, eller jo ^^ men de e hemligt gaah :D hahah
Hare bra :D§

+ Denna bild bjuder jag på haha :) Men fan den som taren! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback