Rimbodagen

Jag hade tänkt gå upp klockan 11 idag.. Klart som fan att dom andra måste ringa o väcka mig en timme tidigare bara för de -.-
Ja tog mig upp lite senare iaf oh käka frukost&lunch..
Efter de vare bah o göra sig i ordning för ja skulle träffa A-C o Maja i Rimbo klockan 13.. Det var RIMBODAGEN xD haha :D så vi måstede ju checka va de va för nåt ^^
Fick gå och möta dom vid Ica och då hade dom redan blivit så varma så vi gick först hem  till Maja och sen til A-C för att dom skulle byta kläder..
Påvägen hem till A-C vare en äng man skulle gå över och jag råkade dränka mina skor så när ja kom hem till henne fick jag fixa dom, tror ni inte att jag gör samma sak påväg tillbaka till Rimbo igen? ^o)
Ah vi va där iaf till typ 4 halv 5 och sen gick vi till Maja och kolla lite på film o så :) Sen vare dags att dra till bussen..
Och de e klart att de ska börja spöregna då jag kliver av bussen så mina skor som äntligen torkat blev ännu mer blöta än tidigare... + att de e slip-ins, blöta som jag ska gå med i uppförsbacke.. trevligt att försöka få dom att sitta kvar på fötterna.
Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Elr jo, träffa Sandra där  idag också! O massa andra :)
Men hare braa §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback