Måndag

Fyfan för denna daaaaag! Har haft otur ända sen jag vaknade oh jag skojar itne!
Vill inte ens skriva det här för då skulle ni bah sitta o skratta åt min otur och så vill vi ju inte ha det eller hur?;)
Jag lovar, inget har gått som det ska idag. INGET.
Oftast brukar jag tänka att man inte märker när saker faktiskt går som det ska, utan bara när det inte gör det.. Men ja brukar ta vara på dom tillfällena, men dom har varit ungefär 0 idag -.-
Tur att jag har Jesper, annars hade ja säkert itne levt nu.. Iaf inte klivit upp ur sängen imorgon.
Men sööööta ni, jag hoppas resten av min vecka blir fucking BRAAAAAA, jag lovar annars har ni ingen annie kvar sen, jag sitter o skriver på min nya data och hela jag e chokladig x) haha, efter ännu en misslyckad kladdkaka som mer eller mindre rinner fram.. Mamma o jag satt o skratta åt det när jag bjöd henne påfika i mitt hus :)
Då bestämde vi att hon oc jag ska åka till Stinsen imorgon när lillbrorsan spelar fotboll.. och hämta mina hårprodukter hos Sanna äntligen ffs!
Sen på onsdag ska jag o hon till staaaan! :) Yes
o påtorsdag kanske jag hänger med linn till stan :) sthlm , får se hur det blir efter onsdan..
Och asså jag saknar Jesper fett mkt för han e som en ängel.. typ inte mänsklig :S för bra :) §§
Jag har bara lust o sitta här o skriva liteokså...
Ta ingen skit! För ni e inte värda de, dom människorna kan gå och ta sig. Eller be nån slå dom? Wtf i dont know..
Hej dåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback