Lördag faktiskt

Jaah, de e lördag.. va ensam hela morgonen, tjejerna hade dragit till universitetet tidigt och resten av familjen hade åkt till Väsby..
Men jag låg o sov till 11 ungefäär men ja va så trött så jag somna om och vaknade vi halv 1 igen.
Jag gjorde frukost och pratade med Jesper i tele ända tills han skulle på träning :) Då kollade jag på Fools Gold :) Den e ganska kul :P
När min familj kom hem hade jag fortf inte gjort mig i ordning haha x) Orkar inte göra nånting idag, 3 dar av skola e tufft asså ^^
Dom hade iaf köpt barstolar till mig så nu har jag de ocså :) Nu sitter jag här i mitt kök i myskläder och utan smink (: Myyys!

Men om de e nån som har lust att träffas ikväll så ere bah o höra av sig :) Ni vet hur ni når mig , pusshej §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback